Om Klubben

I HOLMEGAARD TENNISKLUB ER VI CIRKA 90 MEDLEMMER.
Vi råder over 2 grusbaner og en kunststofbane – sidstnævnte kan benyttes hele året rundt. Sæson for grusbanerne starter omkring 1. maj og løber til slutningen af oktober.

Vi sætter det sociale samvær meget højt; specielt mandagsaftenerne , hvor vi spiller på kryds og tværs af makkerskaber er meget porpulært hos medlemmerne. Udover tennis byder klubben til mandagsaftenerne på gratis kaffe og kage

Vi har løbende kurser for både begyndere og øvede. Tjek kalenderen for disse kurser.

Klubbens bestyrelse er “spillende” bestyrelse, så du vil ofte møde en fra bestyrelsen på tennisanlægget.

Har du lyst til at spille tennis – eller har du spørgsmål til bestyrelsen, så kig ned forbi banerne mandag aften ved 19 tiden.

Støt vores sponsorer - de støtter Holmegaard Tennisklub